حرف اول...
تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1398برچسب:حرف اول, | | نویسنده : atiyeh

پست ثابت

با سلام

این وبلاگ به مدیریت من و جمعی از دوستانم است.کسانی که مایل به همکاری هستند به آدرس زیر اعلام آمادگی نمایند

ati_bm68@yahoo.com

 

در صورت کپی برداری از مطالب لطفا ذکر منبع کنید

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

مدیریت وبلاگ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

adrina
ساعت0:37---23 تير 1391
وب خوبی داری به وب من بیا

بی وفا
ساعت16:30---26 خرداد 1391
سلام
به منم سر بزن


adrina
ساعت13:04---25 خرداد 1391
وبت خیلی قشنگه افرین به وب من هم سر بزن
پاسخ:ممنون ....


hesam
ساعت8:03---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز و گرامی خسته نباشید وبلاگ شما بسیار عالی هست مطالب های خواندنی هم داره من شما را با افتخار به وب دعوت می کنم امید وارم که عضو شی و در نظر سنجی ماشرکت کنی راستی نظرت رو برام بنویس
www.hesamblog.loxblog.com


ناصر
ساعت23:43---13 خرداد 1391
* */-/* *
* */-/* *
* */-/* *

شب شده ، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من


شیما
ساعت22:19---6 خرداد 1391
سلام دوست عزیز.وب زیبایی داری اخه قالب وب منم این شکلیه.به من هم سربزن منتظرم

farzaneh
ساعت8:03---21 ارديبهشت 1391
salam duste aziz apam bodo bia
پاسخ:چشم


farzaneh
ساعت8:22---18 ارديبهشت 1391
salam vebe jalebi darid movafaq bashid

dar zemn ba eftekhar link shodi dust dashti man o ba esme webam link kon
پاسخ:ممنون از لطفت


mahtab
ساعت18:59---14 ارديبهشت 1391


خدایا



خدایا!

خورشید را به من قرض میدهی ؟

از تو كه پنهان نیست

سرزمین خیالم سالهاست یخ بسته است...



من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب



چیست افسانه عمر . . .

تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ،



پیاده ،



این تو و این پینه های پای من ،



حالا بگو در این تراکم تنهایی ،



مهمان بی چراغ نمی خواهی??



محمود
ساعت11:16---5 ارديبهشت 1391
سلام ممنون مطالب شما هم عالی بود@} ;-@} ;-

محمود
ساعت15:32---4 ارديبهشت 1391
@}; -@}; -@}; -

کامیار صادق زاده
ساعت9:29---31 فروردين 1391
سلام

مطالب بسیار خوب و عالی گذاشتی خصوصا تصویر سمت راست که ما را به یاد هویت واقعی ایرانیمان می اندازد هزار بار تشکر

در خصوص تجارت هم اگر خواستی فعالیت داشته باشی تیم ما در خدمت شما خواهد بود

با تشکر از همه مطالب خوبت

کامیار صادق زاده

daneshforex.loxblog.com
پاسخ:خیلی ممنون ...نظر لطفتونه


m
ساعت17:53---28 فروردين 1391
سلام وبلاگت زیباست راستی به وبلاگ منم سری بزن واگه میخوای جذاب باشی ومتفاوت ازبقیه به این ادرس بیاسربزن فروشگاه اینترنتیمه حتمابیاخوشحال میشم htp://4444.otarod.ir

محمود
ساعت14:40---27 فروردين 1391
زیباتر از گل /لطیفتر از گلبرگش/خوشبو تراز عطرش/خوشرنگتراز رنگش احساس کسیست که گل رو بهت هدیه میکنه

محمود
ساعت16:29---26 فروردين 1391
سلام من دوباره بهت سرزدم موفق باشی بازم بهم سر بزن خوشحال میشم

محمود
ساعت10:32---22 فروردين 1391
سلام.کجایی نیستی

محمود
ساعت12:41---18 فروردين 1391
سلام . خوشحال شدم که امدی بهم سر زدی امیدوارم تو هم موفق باشی.
رمیدتیم@} ;-


محمود
ساعت12:05---17 فروردين 1391
سلام خوبی کجایی نیستی چراسرنمیزنی تعطیلات خوش گذشت.

پسرجهنمي 
ساعت19:01---12 فروردين 1391
مديريت محترم وبلاگ لطفا پست ثابت تون رو برداريد چون ما اصلا تمايلي به كپي برداري نتنها از مطالب شما بلكه از هيچ وبلاگ ديگري نداريم وقابل توجه:چند مطلب شما از ما كپي كرده بوديد چنانچه پست شما بلا فاصله تعويض نشود ما به مديريت لوكس بلاگ گزارش مي كنيم
پاسخ: تو غلط کردی گفتی مطلباتو کپی کردیم کاملا از رو ی تاریخ معلومه منتظر گزارش لوکس بلاگ هستیم......:)) :))


پسرجهنمي
ساعت19:00---12 فروردين 1391
مديريت محترم وبلاگ لطفا پست ثابت تون رو برداريد چون ما اصلا تمايلي به كپي برداري نتنها از مطالب شما بلكه از هيچ وبلاگ ديگري نداريم وقابل توجه:چند مطلب شما از ما كپي كرده بوديد چنانچه پست شما بلا فاصله تعويض نشود ما به مديريت لوكس بلاگ گزارش مي كنيم
پاسخ:از روی تاریخ ها کاملا مشخصه کی از رو کی کپی کرده....در ضمن اگر شما کپی نکرده بودید لازم نبود مطالبتونو حذف کنید


محمود
ساعت10:10---12 فروردين 1391
سلام. وب قشنگي داري اگه ميشه مطالب و عكس بريز.
راستي به من هم سر بزن خوشحال ميشم واگه دوست داري بيا تبادل لينك كنيم.


سرباز پیرو ولایت
ساعت9:44---7 فروردين 1391
سلام. همه از وبلاگ (علم ومعرفت) دیدن کنند.
موضوع وبلاگ: دینی ومذهبی، علمی و عمومی
نویسنده: سرباز پیرو ولایت
پیج رنک گوگل: 2
امکانات جانبی وبلاگ: 1- سیستم عضویت 2- سیستم تبادل لینک هوشمند3- سیستم صلوات شمار
آدرس وبلاگ: http://oloomdfep.mihanblog.com
لطفاً اگر مایل بودید این نظر را برای دو وبلاگ دیگر ارسال کنید.


بهرام
ساعت15:19---1 فروردين 1391
سلامی 2باره به شما دوست عزیز.از هفت شهر عشق مزاحمتون میشم......

راستی عیدتون مبااااااارک.....

سایتتون خیلی ..لی ..لی کار داره....

موفق باشیییییییییید........

www.7cl.vcp.ir :مدیر سایت
پاسخ:سلام...بلللللله زیاد:) ممنونیم


d
ساعت16:39---27 اسفند 1390
سلام وبلاگت قشنگه لطفا منو لینک کن تا من تو را لینک کنم وبه وبلاگم سر بزن.
 


Am1375 
ساعت20:32---23 اسفند 1390
سلام من هم شما رو لینک کردم


محمد
ساعت11:45---21 اسفند 1390
سلام


وبلاگ خوبی داری


اگر میشه چند شعر از سهراب هم بذار


اگر مایل بودی منو به نام تکواندو لینک کن بعد خبر بده تا منم تورو لینک کنم


مرسی

پاسخ:علیک سلام...چشم از سهرابم میذاریم...دوستم من که وب شمارو حفظ نیستم کاش ادرس میذاشتی!!!!


سارا
ساعت21:08---20 اسفند 1390
راستی یادت نره منم لینک کنی...
پاسخ:چشم


سارا
ساعت21:07---20 اسفند 1390
سلام تو هم وبلگ قشنگی داری
لینکت کردم


Farhad
ساعت12:32---19 اسفند 1390
سلام وب شما هم زیباست.
لینک شدید.


سعيد افشين
ساعت7:31---8 اسفند 1390
دوست من ترفندهاي كامپيوتري ميخواي؟؟؟؟؟





بنر رايگان مي خواين؟؟؟؟





تبليغ رايگان به سايت ما بيايين و در قسمت سفارش بنر و آگهي به ما اطلاع دهيد



اين هم چند نمونه از بنرهاي ساخته شده



http://www.up.iranclob.com/images/2h0fbuxnw0hcd5h8nje.gi f



http://www.up.iranclob.com/images/mng7i8g2ekb6p6rle3y.gi f



http://www.up.iranclob.com/images/vf3eckabr1y8uavidtpr.g if





اينم آدرس ما



www.chat.zxr.ir



م.سجاد.ا
ساعت0:45---5 اسفند 1390
سلام.خوبه که به دنیای وبلاگ نویسی آمدید.ولی بهتره رو یک موضوع پیش برید.بازهرجورصلاح میدانید.
دوست داشتید وبلاگ بگولینک کنیم
http://mbanote.loxblog.com


طوفان
ساعت11:21---24 بهمن 1390
جالب بودپاسخ:ممنون.البته میدونیم خیلی ی ی ی ی کار داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک